środa, 21 września 2016

CIĘŻKA PRACA SIĘ OPŁACA, NO I TRZEBA KOCHAĆ ZAKOPANE

A niby nie wolno się chwalić , ale no po prostu nie jestem we stanie ukryć radości i dumy. Jesteśmy w Zakopanym............




jest kwiecień piękna pogoda i przyjeżdżam ja ! Biorę projekt od jakiegoś mizernego architekta , wymyślając od najgorszych , używam kilku niecenzuralnych słów  na temat realizacji z kierownikiem robót i juz wszyscy jesteśmy jedna wielką rodziną z problemami  jakimi żyje realizacja. Projekt zieleni obmyślałam godzinami , zmineiałam miesiąc , kompletowałam rośliny i rozwiązywałam trudności związane z rzezbą terenu, ale w końcu wszystko wyszło wspaniale i nawet zostało docenione. Dziękuję Pani inwestor za cierpliwość i zaufanie , dziękuję panu Janowi Karpiel "Bułecka" za wspaniałą współpracę i realizację, i kierownikowi budowy który nas tu trzymał wszystkich na równych nogach i dziękuję mojej firmie która  pozwoliła mi zrealizować tren projekt - Park - M. Tam gdzie ludzie się angażują , gdzie jest pasja i chęć - efekty widać zawsze więc podziwiajcie gdzyż jest to realizacja która zdobyła nagrodę najwspanialszego budynku małopolskie im. Stanisława Witkiewicza. artykuł TU    KOCHAM SWOJĄ PRACĘ I KOCHAM ZAKOPANE!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz