środa, 26 lutego 2014

PO TYGODNIU W PRACY

Tak, dobra praca to podstawa, stwierdzisz to już po pierwszych dniach pracy. Po tygodniu już wiesz że nic nie wiesz i czujesz się głupszy od przeciętnej Pani Stasi, która sprząta biuro, ale nauczyłeś się tyle co nigdy w życiu byś się nie dowiedział gdzie indziej! Ot dobry początek....
 NOW
Nowa praca to nowe wyzwania, nowe miejsce, nowe zasady i nowi ludzie, czyli nowe jest wszystko i wszystko przeraża. Jaką więc przyjąć strategię??

Moja: Siedzieć cicho , pokornie słuchać i ślepo wykonywać polecenia!To na pewno nie jest to co mnie interesuje! Z moimi aspiracjami i mam siedzieć cicho? Tak się nie zostaje najsławniejszym architektem krajobrazu w Polsce!



1 komentarz:

  1. ja mam podobnie. Dlatego do mojego biura nie uśmiecha mi się wracać... Tylko u mnie dochodzi jeszcze tyranie za każdy nawet najmniejszy błąd, pomimo tego, że zarządzający powinien wcześniej go skontrolować... ehh... ja będę sławnym konstruktorem :P

    OdpowiedzUsuń